Hovorí sa, že od 3 do 6 rokov je takzvaný „zlatý vek“, v ktorom je dieťa najviac formovateľné a dokáže vstrebať mimoriadne rýchlo množstvo poznatkov a spôsobilostí do ďalšieho života. Preto najväčším cieľom nášho vzdelávania je vytvoriť čo najviac podnetné prostredie, kde môžu deti naplno rozvíjať svoju osobnosť, dary a talenty. Prostredie, v ktorom deti, na základe vlastných životných skúseností, môžu slobodne vyjadriť svoj názor verbálne, ale aj neverbálne – pomocou gesta, pohybu, výtvarného diela, či tvorivej dramatiky. Prostredie, kde môžu pomocou skúmania a riešenia problémových úloh prirodzene získavať nové zážitky a vedomosti.
Našou najväčšou doménou je možnosť povýšiť náš výchovno-vzdelávací proces o duchovný rozmer rozvoja osobnosti detí. Podľa katolíckej viery ich vedieme k modlitbe, k načúvaniu, k prežívaniu neustálej radosti zo života. Vedieme ich k pomoci iným organizáciou rôznych zbierok, tvorivých dielní a modlitieb za núdznych. V Školskom vzdelávacom programe „Rastieme v láske“ prechádzame obdobiami rastu lásky v nás.Cez LÁSKU, ktorá prijíma každého, ktorá dozrieva, robí zázraky, je múdra, ktorá sa daruje a neustále rastie zisťujeme, že tá ozajstná láska je nekonečná.Táto pridaná hodnota lásky v Bohu pomáha viesť náš celoročný výchovno-vzdelávací proces.
V našej škôlke vieme, aký je pohyb pre deti dôležitý. Chceme, aby vo svojej jedinečnosti mohli objavovať možnosti svojho tela a to pomocou kreatívneho pohybu – kreatívneho tanca, ktorý sa snažíme vnášať do ich bežného dňa a prepájať ho s inými vzdelávacími zložkami počas celého roka –nielen v konkrétnych pohybových činnostiach, ale aj v rámci medzi-predmetových vzťahov. Túžime tak napomáhať ku komplexnému rozvoju ich osobnosti po fyzickej, psychickej a kognitívnej stránke.
Matematika je všade okolo nás, je bežnou súčasťou nášho každodenného pohybu v priestore. Všetky tvary, farby a množstvá obklopujú život dieťaťa. Túžime u detí budovať pozitívny vzťah k matematickým činnostiam – využívaním predmetov a situácií bežného života a dňa. Vedieme ich k premýšľaniu, zamýšľaniu sa, k túžbe objavovať. Snažíme sa riadiť vyučovaním matematiky podľa Hejného metódy pre materské školy.
Čo môže byť krajšie ako vnímať svet všetkými zmyslami. Naša škôlka vytvára pre deti také podmienky, aby mohli veci nielen vidieť a počuť, ale aj cítiť, ovoňať, ochutnať a radovať sa z nich. Formou zážitkového učenia im pomáhame prežívať radosť zo života a zo sveta, ktorý ich obklopuje.